به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی در حکمی، سیداحمد حسینینیا را به سمت مدیرکل دفتر معماری، طراحیشهری و بافتهای واجدارزش منصوب کرد.
در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگیها و سوابق اجرایی و تخصصی و بنا به پیشنهاد،معاونت شهرسازی و معماری، به موجب این حکم به عنوان " مدیرکل دفتر معماری، طراحیشهری و بافتهای واجد ارزش" منصوب میشوید.
در ادامه تاکید شده است: انتظار میرود با رعایت قوانین و مقررات، در راستای تحقق اهداف و ساستهای کیفی قانون ناسیس شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به ویژه در زمینه ارتقای کیفیت معماری و شهرسازی، ساماندهی فضاهای شهری، و صیانت از بافتهای ارزشمند، با هدف تسهیل و تسریع در تحقق رویکردهای توسعه سرزمینی در انجام وظایف و ماموریتهای محوله اهتمام لازم را معمول دارید.